måndag 4 maj 2009

Imorgon kommer dom

svärföräldrarna...

Många har uttryckt medlidande - en hel månad med svärmor under samma tak, vilket elände? MEN så är det inte för mig. Jag ser det lite som semester, jag får sällskap som säger annat än titta eller lego ditt och lego datt samt jag kan gå på toaletten i lugn och ro! 

Det har i och för sig inneburit massor med städande. Men å andra sidan det är ju aldrig fel att ha dammfritt och se ut genom fönstren... 

Det jag ser minst fram emot är nog svärfars dushande. Själva duschandet tar välan ingen tid, men innan badrummet blir ledigt tar en evighet. 

Nä nog blir det bra nog. Ungarna får en period av bortskämdhet som dom förtjänar och kanske även jag - bortskämd med barnvakter =)

nu ska jag sova, varför är det så svårt att gå i säng i tid nu? För tre dagar sedan kunde jag inte hålla mig uppe till 20 nu är jag för pigg för sängen runt midnatt =/

nåväl ska sova i lillans rum nu i en månad, få se vem som stör sig mest på vem...

1 kommentar:

  1. Hahaha... Du är för rolig;
    "kul att se ut genom fönstren ibland"
    Kram för den meningen.

    Det kan vara skönt med lite avlasning också, ens föräldrar/svärföräldrar brukar alltid hjälpa till lite när de hälsar på. Men mina har jag inte hört av sedan begravningen för tre veckor sedan, mycket märkligt tycker jag:(

    Jag vet att du finns där, underbara och glada människa och det betyder mycket för mig.

    Kram
    Kristina

    SvaraRadera