onsdag 6 maj 2009

Så börjar sommaren gråta

Regn... Hela långa dagen regn...

Antar att sommaren är här... attans =( ska den bli likadan i år igen? 
Aftonbladet och Expressen ljuger ju varje år om vad vi har för sommarväders utsikter och anledningen att man går på det är väl en önskan om att dom ska ha rätt någon gång... att vi ska slippa blöta skor och regnstripigt hår...För Pollen slipper vi ju ALDRIG...jäkla orättvist

Mina svärföräldrar kom igår, dom fryser. Att få ut svärfar ur huset är nästan omöjligt. Vi hoppas imorgon är uppehåll i alla fall så kanske vi kan göra något i alla fall...

Dom är i alla fall inte problematiska svärföräldrarna... kanske skulle jag önska att jag fick behålla min egen säng, men samtidigt är det en liten uppoffring att göra med tanke på resan de åkt för att komma hit och hälsa på oss. Otur bara för mig att madrassen jag fått är mjuk som en mashmallow... öm i hela kroppen när jag vaknar - vilket är ofta tack vare min rara dotter som ogillar långa ostörda nätter =)

Nä nu ska jag försöka sova i alla fall.... kan ju gå =)

1 kommentar:

  1. Hej gumman.
    Hoppas att allt är bra med dig, vädret kan vi dock inte styra över:)

    Kram
    Kristina
    http://branden.blogg.se

    SvaraRadera