fredag 27 februari 2009

Trött

Jag får inte gå och lägga mig än. Om 20 minuter ska lillan äta nattmålet, därefter får jag sova.
Om jag kan. Har pimplat i mig en liter Trocadero och det är Koffein i det.

Jag lyckades göra någon nära ledsen, utan att mena det. Känner mig dum. Och trött...are. Någon gång kommer jag kanske lära mig att omgivningen inte ser på livet genom mina ögon. Men lilla naiva jag tycks inte förstå det.

Så jäkla trött jag känner mig.

Kanske därför jag dricker så mycket trocadero, för att inte somna innan hon ätit sin välling?

Om inte kroppen var full av hormoner, skulle vi skaffa barn då? Eller är det små hormoner som säger GO FOR IT det är värt vakande nätter, det är värt mindre tid åt dina egna saker, det är värt all oro, all ångest... jag avgudar ju de små trollen. Vet inte hur jag kunde leva utan dom, men är allt pga hormoner???

hm trötta fingrar och hjärnor samarbetar och får ut denna helt konfysa text... får plocka bort imorgon antar jag *flinar*

Min dotter är förmodligen en av världens sötaste ungar. Jag är liiite jävig, men allvarligt, hon ser ut som en docka. Stora blå ögon, rött spretigt hår och nästan jämt ler hon. Förutom då hon skiter, det verkar vara rena rama workouten... hm... anyways.... moving on

Min son är så omåttligt söt han med. Mängden fantasi som rymms i hans huvud är helt WOW. Om man lyssnar till honom när han leker så får man verkligen hålla sig för skratt. Han tar repliker från vardagen och mixar med repliker från filmer. Svenska blandat med Engelska efter behov... helt fantastisk... så kanske borde jag prisa hormonerna?

Svårt när jag är så för...nat trött bara....

en kvart kvar
sen sova... eller nästan... om hon äter...

nattis hoppas ni redan är med John Blund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar