fredag 10 april 2009

Den som svälter ser ätbarheter överallt...

Tror inte jag skulle våga gå på en möbelaffär nu. Det skulle ta mig fem minuter på sängavdelningen innan jag skulle sova som en stock...

var och varannan timme vaknar den ena, och av och till efter behag skriker den andra till däremellan...

Det sägs att de flesta massmördare är män, finns någon logik? Jag förstår inte... fler uttröttade mammor borde rent logiskt ha drattat dit, min stubin är superkort och jag tror t.ex. inte jag skulle vara särskilt vänlig i orden om jag körde bil (Även i vanliga fall är dom flesta andra jävla idioter så tänk vad är dom då nu?) Fast jag har ju inget gevär... och kan inte skjuta... kanske är det därför massmördare oftare är män? De har tillgång och kunskap till vapen?

Att mörda ett tjugotal personer med en kökskniv skulle ta en jäkla tid och man skulle nog hinna sansa sig tror jag...Sen skulle man bli kletig, usch... nä

Istället för mord så vill jag faktiskt bara sova ett par hela nätter på raken... tror om jag fick en natt skulle det bara kännas som om någon retades... en vecka vore väl hellre nåt...

Fick sovmorgon till tio... så om en kvart ska jag vara nere så min man kan springa till tvättis och tvätta sina kläder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar