onsdag 8 april 2009

Nu funkar inte ens hotmail för mig längre

är så less på min dator, allt bara jäk*as nu kan jag inte ens kolla min mail...

På det positiva så har jag idag hämtat ut min BossKut i posten, för er oinvigda - en stansmaskin för scrapbooking, till den hade jag köpt ett alfabet... som förståss inte passade...nu  måste jag försöka sälja detta så jag får pengar att köpa ett nytt för *Suck*

ska mata lillan... hon äter skitdåligt nu, pga förkylningen, men det tar ändå ont i mammahjärtat... vet att distriktaren med nöje skulle vilja skrika om saken, jag försöker koncentrera mig på det faktum att tjejen faktiskt mår bra... 

Hur länge är det naturligt att en bäbis räcker ut tungan? Hon har hållit på i ett par veckor nu... min man sa igår: Tur man sett att hon är normalbegåvad, för när hon hela tiden har tungan ute ser hon lite små knasig ut, och det gör hon... som en spjuver lite... sen droppar hon ju ner alla kläder konstant...

nåja nu sover vi eller hur?

1 kommentar:

  1. Usch Camilla, vet inte om jag är så stark egentligen. Känner mig inte det.
    Men utan barnen hade jag legat i sängen till männen i de vita rockarna kommit och hämtat mig!:)
    Jag blev befriad från Piraterna, skickade till Ola. De kommer inte att ta någon alls just nu. All fokus kommer att ligga på Bok-sm, så känn ingen sorg. Jag gillar din bok och hoppas att du får det utgiven. *tigger ett signat exemplar*
    Massa kramar
    Kristina

    SvaraRadera