lördag 4 april 2009

Min man ser ingen poäng med loppis...

Intressant det där. Jag är "hooked" på Loppisar. Men min make förstår inte tjusningen, som han inte heller förstår tjusningen i Ikea resor. 

Jag kan gå på loppis utan att behöva något, komma hem utan att ha köpt något men ändå njutit av händelsen. Särskilt om jag får göra det i ro. Min son är nämligen av samma skrot och korn som sin far och ibland måste han ju följa med... då är det mer stress och mindre njuta.

Ändå erkänner jag gärna att loppis är mer kul OM man har något särskilt man behöver och jag behöver lampor. Fönsterlampor, taklampor och eventuellt en eller två golv lampor...

I dag ska jag på loppis och den 18 ska jag sälja på loppis. Känns jättekul!

Nu måste jag stiga upp ur sängen, det däremot känns inte särskilt kul alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar