måndag 6 april 2009

Det är över, för den här gången, för mig

Konstigt nog kände jag mig lättad. Självklart lite besviken, men mest lättad. Hade nog inte stått ut i två månader till av denna anspänning. Måste läsa de 11 böcker som nu tävlar och rösta på min favorit av dessa.

Har efter detta haft bra med energi och varit på gött humör tills nu. 

Forumet svämmar över av alla som fått kommentarer så som: DU var med ända in i det sista, DIN bok var väldigt spännande... fast jag som hörde av mig 20 över tolv idag, förmodligen bland de första har inte hört ett nåt! Har skickat två mail och lämnat en frågan på Mattias profilsida...Det har gjort mig ledsen - tydligen så ids de höra av sig till alla de som var nog bra, och dit hör inte jag då eller? 

Samtidigt logiska delar av min hjärna förstår att dom har mycket att göra, men logiken bleknar när jag inser att många andra som hört av sig efter mig blivit besvarade... Nä, nu är jag nere...

Hoppas jag får sova tidigt ikväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar