måndag 27 april 2009

Hypnos

På onsdag smäller det. 

Jag ska för andra gången i livet prova på Hypnos. 
Förra gången löste det upp en massa smärtor och det kändes toppen efteråt. 
Det blir spännande att se om denna gång leder någon vart.

Helst skulle jag vilja bli hjärntvättad.
Trocadero är blä - broccoli är mums.
Sova är inte nödvändigt. Jag är inte trött...
Jag kan! Jag duger!

Fast det blir nog inte så, på telefon sa hon att vi kanske kunde hitta den/de underliggande orsaken/rna till varför jag söker mig till sötsaker som gör att jag mår dåligt etc...

Förra månaden spenderade jag 1300 på vitaminer och mineraler i hopp om att på så vis få energi och minska sötsuget. Hittills har jag inte känt mycket mer än att naglarna mår bättre... 

Sorry but i don't care shit... mina naglar behöver inte vara särskilt fina... jag vill orka, jag vill må bra, jag vill minnas, hitta tillbaka till min motivation...

kanske hypnos kan hjälpa...

kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar