tisdag 31 mars 2009

Big Bang

Det small. 

Jag klarade inte mer.

Har förmodligen vänt hela kapitel 1 mot mig, men just nu skiter jag i det. 

Hur kan man låta en eller två människor verka fritt när det görs med sådan elakhet och konspiratoriska jävulskap. 

För ett par dagar sedan hade jag börjat fatta misstycke mot en filur. Vilket sägs att jag gör på fel grunder eftersom grunderna är det som sägs i forumet. MEN SJÄLVKLART är det grunderna eftersom det är där filuren verkar. Jag kan inte veta vad han gör i sovrummet eller med sina barn, men i forumet ser jag ju hur gallan rinner längs väggarna där han går...bitter och elak... fy fan jag blir så arg, så fruktansvärt arg. 

Själv säger han att han har häftigt humör men lugnar ner sig efter en stund. Men dom han slog i huvudet med en yxa lär fortfarande känna av effekterna. På en ouppfostrad pittbull har man munkorg, här kanske vadderad cell vore bättre...

Om man inte kan vara sjysst mot folk utan bara måste jäklas, fast självklart får ingen säga något emot denna person då börjar bölandet... jag kan nästan inte skriva är så förbannad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar