onsdag 25 mars 2009

I drömmarnas värld

I natt har jag arbetat på COOP FORUM hela natten.  Av någon anledningen fick jag en röd kort kjol och en skjorta som arbetskläder. Jag fick ständigt skift på 5 timmar som bestod i att avlösa folk på lunchrast. Jag fick byta kassa hela tiden och alla kassor var olika. En kassa var helt mörk och när jag försökte slå på lampan släkte jag istället hela Coop och alla stirrade på mig...

Jag försökte få behålla skiften för dom funkade bra med resten av livet. Men i och med att jag nämnde för någon att jag gillade skiften blev jag satt på andra skift, mest helger...

En kund kom och menade på att hon köpt en lime, men det var bara innehållet av ett granatäpple hon hade i handen, en väldig röra... En annan köpte en radio för 368 kronor men kvittoapparaten tjafsade så jag blev tvungen att be henne återkomma senare och hämta kvittot i kundtjänst.

Vissa nätter kommer morgonen som en avlösning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar