lördag 14 mars 2009

Indeed only something that happens to the more common of people...

Nu ska jag gå o sova. Snart. Min värld är så förvirrad just nu. Jag har KANSKE en magsjuka på gång. Har varit helt utslagen av virus i flera dagar och så plötsligt idag börjar jag läsa tre böcker. Eller två läser jag och den tredje lyssnar jag på.

Kate Atkinsson I museets dolda vrår

Krister Gidlund Släpp skrivandet loss

Karen Joy Fowler Jane Austen Bookclub (lyssnar jag på)

sen så har min son en envis fotvårta. I mitt huvud blir det en förväxlande historia med Ruby Lennox berättarröst fast i Austen omgivning.

"Well you know a thing like that wouldn't happen to just anyone, indeed it would only happen to the more common of people I'm sure and it's up to all good mothers (no matter if they are really good mothers or not) to fight the evil off..."

Stackars Krister har inget med min sons fotvårta att göra... hoppas han inte känner sig utanför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar