måndag 2 mars 2009

Dag 2 utan drogen...

Jag darrar inte, än.
Jag kallsvettas inte, än.
Men jag har ont i huvudet och känner mig trött och hängig.
Inte visste jag att man kunde bli så beroende av läsk... Eller NAME IT BY IT*S RIGHT NAME

T R O C A D E R O...

När byxorna blev för trånga, och skjortorna inte längre räckte lagom långt ner så blev jag misstänksam. I dag ställde jag mig på vågen och det stämde 6 kg upp på tre månader. Det är riktigt snabbt. Jag vill inte återgå till att vara en tjockis, jag känner mig ju snygg, ung och fräsh för första gången i livet. Så trots att det godaste jag vet är trocadero så är det ADJÖSS... och idag är andra dagen. 

Den tar liksom aldrig slut. 

Huvudet bultar, koffein eller socker brist, jag vet inte.
Jag är trött - läs ovanstående mening.
Kort stubin... 

Så den må smaka gott, den må vara lätt drucken - men den är farlig, åtminstone för mig.

Jag rättfärdigade 3 liter om dagen med - Men jag varken röker eller dricker eller snusar eller gör nåt annat dumt... BUT HEY Vem betalar för detta i slutet? JO JAG...

Gonatt, kanske kan sova bort skallbanket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar