onsdag 25 mars 2009

Snor, svett och tårar...

Äntligen, det är långsamt, meeeeen går ju inte bakåt i alla fulla fall. Hur lyckas man locka en som inte vill krypa? Lägg mobiltelefonen på gott avstånd ifrån... och avvakta. På rumpan går det i alla fall. På magen hörs det hur svårt livet är för en 10 månader gammal tös. Snor svett och tårar...men det går, med stånk och stön!

Hon har redan dödat en mobiltelefon för mig så jag är lite vaksam... samtidigt måste hon ju få röra i den efter en så hård ansträngning.  (Tänker på titeln: mycket väsen för ingenting) OJ så man flåsar!

Annars har jag bränt pengar idag. Galen är jag, men ... ändå. Dammsugaren behövdes definitivt eftersom en tjej på snart ett år annars tar på sig ansvaret att suga i sig all skit från golvet. En eltandborste har jag funderat på i fyra år. En ipod Nano... har ingen ursäkt. Bara att trots att jag har 3 mp3 spelare duger ingen att lyssna på böcker i. De snurrar runt kapitlen som om det vore ett lotteri. Paul har gott i god för Ipods funktion och andra runt om mig bekräftar... 

Jag vill sälja vår matservice den är med mängder av delar, men känns som för äldre än för mig. Jag är för ung för mina tallrikar! Ändå har jag haft dem sedan jag var runt 17, 18 år något sånt. Sparade till dem. Men är omåttligt less.

På lördag ska jag till IKEA... dyr vecka detta... måste köpa en byrå åt lillan. En spegel och sänglampa åt Lucas... funderar vilken bank jag kan råna? Några förslag?

nu ska jag dammsuga övrevåningen med min fina Electrolux oxigyn ;)

1 kommentar:

  1. Jag skulle kunna rekomendera en bank, men den tänker jag råna själv :) Har det perfekta läget och inte en polis på flera mil... Det kan inte gå fel :)

    Fick veta i går att en tjej i min vänskapskrets lyckats gå UPP tio kilo efter sin magsäcks operation...
    Så även om man går igenom en operation så behövs det ofta mer än bara en operation för att gå ner i vikt.

    Lyckat ill i tävlingen och kul att du hoppade in och kollade vad jag har för mig på bloggen :)

    SvaraRadera