tisdag 10 mars 2009

ONT det gör ont

Min hals. Den värker. Det är faktiskt riktigt ont. Så nu kommer jag att bliförkyld.

Det började med att jag så gärna ville få min jäkla mobiltelefon att ta in en ljudbok... jaha tänker du, vad har det med din hals att göra? Så här är det- det gick skitdåligt. Riktigt as piss dåligt och efter fyra timmar visar det sig att det var för att vi krånglade till det. Egentligen var det alltså busenkelt om än mycket ologiskt.

Men medan timmarna gick kände jag mig mer och mer negativ. Mitt huvud började smärta. Och nu har jag alltså ont i halsen. Sabla Sony Ericson - vore jag blott amerikan skulle jag stämma er för ont i halsen. Ert fel alltihop... 

Negativa tankar gör kroppen känslig för infektioner. Jepp - jag hade oerhört gott om just negativa tankar då MP3 boken VÄGRADE göra sitt jobb på skittelefonen (förlåt imorgon tycker jag om den igen) Så ont i halsen, förmodligen blir jag förkyld också, deppad... självmordsbenägen... och gud vet vad. ALLT PÅ GRUNDA AV MOBILTELEFONEN...

Vaddå överreagerar? NÄhä sånt gör inte jag... väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar